h1

Título

Reclamacións e Achegas

Texto destacado

Na XXI de Santiago desexamos contar coa súa participación. Queremos que as súas achegas repercutan na mellora da calidade dos servizos que lle presta o Sistema Público de Saúde de Galicia.

QUERES é un sistema de xestión único e homoxéneo para todo o SERGAS que permite recoller, resolver e informar as reclamacións e suxestións que se presenten en relación á prestación de servizos, así como a análise sistemática da información que se desprende delas coa finalidade de desenvolver accións de mellora.

Na XXI de Santiago pode presentar unha reclamación ou suxestión de forma presencial en:

  • Servizo de Atención ao Doente - Planta 0 - Hospital Clínico Universitario.
  • Área de Dirección - Planta 0 - Hospital de Conxo.
  • En calquera dos Centros de Saúde.

Dende aquí poderá, de forma telemática:

  • Presentar unha reclamación ou achega.
  • Consultar o historial e respostas das reclamacións ou suxestións presentadas con anterioridade.
 

Etiqueta

-

Público

Cidadanía

Temas

Oferta asistencial, Dereitos e deberes

Interésame

Facer unha consulta, suxestión ou reclamación

Grupos de información

A nosa organización